• studiopsychologiczne@gabinetus.pl
  • +48 664 600 261

Marta Głowacka

Jestem absolwentką Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie na kierunku psychologia.
Brałam udział w semestrze zerowym kursu psychoterapii w Laboratorium Psychoedukacji w Warszawie. Jestem certyfikowanym Trenerem Treningu Umiejętności Społecznych, jak również Trenerem TUS dla osób z autyzmem i zespołem Aspergera. Ukończyłam Studium Terapii Poznawczo-Behawioralnej Dzieci i Młodzieży w Dolnośląskim Centrum Psychoterapii.

Doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w żłobku, szkołach podstawowych oraz w prywatnym centrum psychoterapii.

Od 2013 r. prowadzę szkolenia i warsztaty w zakresie profilaktyki i psychoedukacji. Odbiorcami moich warsztatów są zarówno uczniowie, ich rodzice a także kadra pedagogiczna.

Posiadam bogate doświadczenie w pomocy psychologicznej oraz prowadzeniu grup wsparcia dla dorosłych, młodzieży i dzieci. Swoją pracę poddaję superwizji.

Aktualnie realizuję się zawodowo jako właściciel MarTUSowego Domku. Moją misją zawodową jest wsparcie dzieci, młodzieży i ich rodziców w prawidłowym rozwoju.

Wierzę, że odpowiednio wcześnie przeprowadzona diagnoza oraz terapia może pomóc uniknąć wielu problemów z jakimi szczególnie teraz borykają się dzieci, młodzież a także dorośli.

Zajmuję się:

  • Treningiem Umiejętności Społecznych dla dzieci i młodzieży
  • Pomocą psychologiczną
  • Interwencją w kryzysie
  • Poradnictwem psychologicznym
  • Szkoleniami dla uczniów, nauczycieli i rodziców
  • Prowadzę grupy rozwojowe z elementami socjoterapii dla młodzieży
  • Pracuję z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi

Prywatnie żona i mama 3 dzieci.

Aleksandra Brzozowska

Absolwentka Pedagogiki Rewalidacyjnej i Przedszkolnej na Uniwersytecie im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Certyfikowany Tutor oraz Trener Treningu Umiejętności Społecznych, jak również Trener TUS dla osób z autyzmem i zespołem Aspergera. Terapeuta ręki.

Ukończyłam studia podyplomowe z zakresu „Arteterapii i terapii zajęciowej” w Wyższej Szkole im. Pawła Włodkowica w Płocku. Jestem absolwentką dwustopniowego szkolenia z zakresu „Dialogu Motywującego” w Akademii Dialogu Motywującego.

Jestem nauczycielem dyplomowanym, posiadam ponad dziesięcioletnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi  jako nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, arteterapeuta oraz tutor.

Jestem w trakcie czteroletniego kursu w zakresie psychoterapii poznawczo–behawioralnej, prowadzonego przez Szkołę Psychoterapii Poznawczo – Behawioralnej Centrum CBT-EDU w Warszawie. Odbyłam półroczny staż kliniczny na oddziale psychiatrycznym Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gostyninie. Jestem członkiem PTTPB.

Moja droga zawodowa związana jest ze wspomaganiem rozwoju dzieci oraz udzielania wsparcia młodzieży oraz osobom dorosłym.

Wyznaję zasadę: NIE wszyscy, NIE tak samo, NIE w jednym czasie. W różnorodności – piękno.

Katarzyna Jankowska

Jestem absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego Wydziału Pedagogicznego w Warszawie. Ukończyłam studia licencjackie w zakresie edukacja wczesnoszkolna z językiem angielskim. Jestem Certyfikowanym Trenerem Umiejętności Społecznych TUS SST. Ukończyłam studia podyplomowe z zakresu edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika), oraz edukacja i rehabilitacja osób ze spektrum autyzmu i Zespołem Aspergera.  Doświadczenie zawodowe zdobyłam pracując jako wychowawca w Ośrodku Opiekuńczo- Wychowawczym w Płocku w Placówce Interwencyjnej i Socjalizacyjnej. Od 2022 r. jestem specjalistą ds. pomocy psychologiczno- pedagogicznej w jednej z płockich szkół ponadpodstawowych. Od 15 lat pracuje z dziećmi i młodzieżą w obszarze radzenia sobie z emocjami oraz trudnościami w funkcjonowaniu w środowisku domowym, szkolnym i rówieśniczym. Wspieram młodzież i rodziców w budowaniu prawidłowych relacji. Mówią, że być może pomoc jednej osobie nie zmieni całego świata, ale czasami wystarczy chwila, impuls, aby odmienić świat właśnie tej jednej osoby.

Oliwia Mazurowska

Jestem absolwentką psychologii na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Podczas studiów zrealizowałam specjalność Psychologia Rodziny.

Doświadczenie zdobywałam m.in. podczas wolontariatu w Centrum Interwencji Kryzysowej obsługując Telefon Zaufania, czy pracy w przedszkolu. Prowadziłam również warsztaty dla dzieci nt. emocji i praktycznych sposobów radzenia sobie z nimi, technik uważności i zastępowania agresji. Swoją wiedzę regularnie poszerzam podczas szkoleń i szkół podyplomowych m.in. z zakresu psychologii dzieci i młodzieży.
W kontakcie z pacjentem cechuje się empatią i indywidualnym podejściem. Istotnym aspektem jest dla mnie stworzenie relacji opartej na zaufaniu i poczuciu bezpieczeństwa. W pracy z dziećmi stawiam na naukę nowych umiejętności poprzez zabawę, ale również na współpracę z najbliższym otoczeniem dziecka. Młodzież, natomiast może liczyć na akceptację, uwagę, pomoc w zrozumieniu swoich emocji, myśli i reakcji. Ponadto wspieram i wzmacniam rodziców w codziennym funkcjonowaniu. Podczas spotkań ze mną mają oni szansę uzyskać wskazówki, które będą stanowić pewien fundament zmian w relacjach z dzieckiem i jego otoczeniem.

W Martusowym Domku prowadzę zajęcia Treningu Umiejętności jak również udzielam wsparcia indywidualnie dzieciom, młodzieży oraz rodzicom.

Beata Słomińska

Jestem absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Ukończyłam pedagogikę specjalną, specjalność: edukacja integracyjna i włączająca. Wcześniej ukończyłam studia licencjackie na kierunku edukacja wczesnoszkolna z wychowaniem przedszkolnym oraz edukacja wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną.

Na mojej dalszej ścieżce edukacyjnej kończyłam studia podyplomowe m.in. na kierunku oligofrenopedagogika oraz pedagogika opiekuńczo wychowawcza, pedagog szkolny.

Kończąc szkolenie Trening Umiejętności Społecznych (TUS) terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu nabyłam kompetencje do prowadzenia i projektowania zajęć TUS.

Szukając kolejnych metod pracy rozpoczęłam swoją przygodę z integracją sensoryczną kończąc kurs pierwszego i drugiego stopnia, a finalnie studia podyplomowe na kierunku integracja sensoryczna. Przygoda z integracją sensoryczną trwa do dziś. Wykorzystuję swoją wiedzę nie tylko w czasie diagnozy czy terapii SI, ale także w czasie każdych zajęć i warsztatów prowadzonych przez mnie. Staram się stworzyć dzieciom środowisko przyjazne sensorycznie, tak by każdy mógł się dobrze czuć w grupie i w pełni uczestniczyć w zajęciach.

Małgorzata Chiszberg

Ukończyłam studia magisterskie na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu na kierunku Rewalidacja osób z niepełnosprawnością intelektualną, a także studia podyplomowe w zakresie: edukacja wczesnoszkolna oraz pedagogika integracyjna i terapia pedagogiczna.

Obecnie jestem nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej. Przez pierwsze lata mojej pracy zawodowej zatrudniona byłam w klasie integracyjnej w charakterze specjalisty współorganizującego kształcenie dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Dzięki takiej ścieżce zawodowej zyskałam bogate doświadczenie nie tylko w pracy z dziećmi w młodszym wieku szkolnym, ale również z uczniami i uczennicami, których rozwój przebiegał nieharmonijnie lub wolniej.

Podczas wieloletniej pracy w szkole organizowałam indywidualne i grupowe zajęcia terapeutyczne rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne bądź doskonalące umiejętność czytania, pisania i liczenia (m.in. zajęcia korekcyjno-kompensacyjne przeznaczone dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się tj. dysleksją, dysgrafią, czy dysortografią).

Emila Żochowska

Absolwentka Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku. Ukończyłam Studia I i II stopnia na

kierunku edukacja wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne oraz studia podyplomowe w zakresie

edukacja i rehabilitacja osób z autyzmem i Zespołem Aspergera. Jestem certyfikowanym Tutorem

a wkrótce Trenerem Treningu Umiejętności Społecznych.

Doświadczenie zawodowe zdobyłam pracując w szkole podstawowej, będąc nauczycielem wychowania przedszkolnego. Od ponad 8 lat pracuję z dziećmi przygotowując je do rozpoczęcia nauki w szkole. Skupiam się na niwelowaniu deficytów, jak również rozwijaniu uzdolnień, dbam o holistyczny rozwój najmłodszych. Towarzyszę dzieciom w poznawaniu siebie oraz otaczającego je świata, pomagam im radzić sobie z emocjami oraz napotykanymi trudnościami. W pracy z dziećmi najchętniej sięgam do metod aktywizujących, bowiem zależy mi na tym, by uczyć je samodzielności. Nie bez powodu słowa Konfucjusza towarzyszą mi w pracy z dziećmi: Powiedz mi a zapomnę, pokaż a zapamiętam, pozwól mi zrobić a zrozumiem.

Urszula Kamińska

Jestem psychologiem, ukończyłam pięcioletnie, jednolite studia magisterskie w Akademii Ekonomiczno- Humanistycznej w Warszawie o kierunku psychologia kliniczna.
Studia podyplomowe o kierunkach: Seksuologia kliniczna oraz Terapia uzależnień
i współuzależnionych. Obecnie jestem na trzecim roku czteroletniego szkolenia
w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym. Pracuję w nurcie psychodynamicznym pod regularną superwizją certyfikowanego superwizora PTP i Międzynarodowego Stowarzyszenia Psychoterapii Skoncentrowanej na Przeniesieniu TFP. Pracuję z osobami dorosłymi i młodzieżą. Zajmuję się leczeniem zaburzeń osobowości, depresji, stanów lękowych, zaburzeń nastroju.

Anna Szeluga

Jestem psychologiem, absolwentką Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie o specjalności psychologia zdrowia i psychoterapia, certyfikowanym terapeutą poznawczo – behawioralnym dzieci i młodzieży, terapeutą wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Od 12 lat świadczę pomoc skierowaną do dzieci, młodzieży, rodziców i nauczycieli. Wybrałam zawód psychologa, bo lubię pracę z ludźmi i dla ludzi. Chętnie dzielę się wiedzą. Doświadczenie zdobywałam poprzez pracę w szkołach i poradni psychologiczno – pedagogicznej. Aktualnie najwięcej zajmuje się wczesnym diagnozowaniem nieprawidłowości rozwojowych, wspieraniem rozwoju małych dzieci, prowadzeniem konsultacji dla rodziców. Towarzyszę w szukaniu rozwiązań problemów wychowawczych, pomagam lepiej rozumieć dzieci i młodzież, ich uczucia, zachowania, trudności, potrzeby. Wspieram  w empatycznej komunikacji i budowaniu dobrych, bliskich relacji w rodzinie. Czerpię z rodzicielstwa bliskości, terapii poznawczo-behawioralnej oraz terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach.

Ewa Jamrowska

Jestem absolwentką Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstoku. Ukończyłam także studia podyplomowe z zakresie:

  • socjoterapii,
  • oligofrenopedagogiki,
  • edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego,
  • edukacji i rehabilitacji osób ze spektrum autyzmu i Zespołem Aspergera.

Jestem certyfikowanym terapeutą TUS SST, ukończyłam także m.in. szkolenie z Metody Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne (poziom I).

Przez kilkanaście lat dbałam o bezpieczeństwo, odpowiedni rozwój i wychowanie dzieci i młodzieży przebywających w Ośrodku Opiekuńczo – Wychowawczym w Płocku (w placówkach: Interwencyjnej i Socjalizacyjnej). Obecnie pracuję w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym Nr1 im. Księdza Jana Twardowskiego w Płocku.

Ze względu na fakt, iż ukończyłam kierunek zgodny z własnymi marzeniami i zamiłowaniem, potrafię w swojej pracy odnaleźć ogromną radość, sens i ciągłą motywację do działania.

Sławomir Krzeski

Jestem absolwentem Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Studiowałem na wydziale humanistycznym. Ukończyłem Psychodynamiczne Studium Socjoterapii i Psychoterapii Dzieci
i Młodzieży.

Obecnie jestem na 3 roku czteroletniego szkolenia psychoterapeutycznego w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym. Jestem wieloletnim nauczycielem i wychowawcą w różnych typach szkół.

Doświadczenie, które tam zdobyłem jest dla mnie ogromnym wsparciem w pracy terapeutycznej
z osobami niepełnoletnimi zarówno w okresie latencji jak i w okresie adolescencji.
Prowadzę terapię indywidualną dla dzieci i młodzieży oraz dla osób dorosłych. Pracuję w nurcie psychodynamicznym. Swoją pracę poddaję regularnej superwizji.

Zajmuję się leczeniem zaburzeń osobowości, zaburzeń nerwicowych: lękowych,
obsesyjno-kompulsywnych, zaburzeń psychosomatycznych i odżywiania, stanów depresyjnych

Aleksandra Dobrska

Jestem pedagogiem specjalnym ze specjalizacją wczesne wspomaganie rozwoju dziecka oraz edukacja i rehabilitacja dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną, absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, certyfikowanym terapeuta zajęć SI oraz trenerem TUS SST.
Swoje doświadczenie zbierałam poprzez wiele praktyk, które odbywałam od szkół do klubów malucha, oraz poprzez pracę w przedszkolu bliskościowym, gdzie zdobyłam dużą wiarę w siebie i nauczyłam się jak wspierać dziecko w trudnych dla niego sytuacjach.
Jako pedagog specjalny i trener TUS pragnę wspierać dzieci w ich rozwoju i emocjach oraz nauczyć radzić sobie w trudnych sytuacjach.

W MarTUSowym Domku prowadzę zajęcia TUS, terapię pedagogiczną oraz sensoplastykę.

Alicja Sikorska

Jestem psychologiem. Jednolite studia magisterskie z psychologii ukończyłam na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Skończyłam także studia podyplomowe Psychologia Edukacyjna z przygotowaniem pedagogicznym na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyłam szkolenie Trenera TUS I i II stopnia oraz szkolenie ACC – komunikacja wspomagająca i alternatywna stopień I.

Doświadczenie zawodowe zdobywałam na praktykach w poradni psychologiczno-pedagogocznej, przedszkolu, szkołach oraz na dziennym oddziale psychiatrycznym. Na co dzień pracuje jako psycholog w Ośrodku Opiekuńczo-Wychowawczym.

W Martusowym Domku oprócz prowadzenia zajęć grupowych Treningu Umiejętności Społecznych udzielam indywidualnego wsparcia psychologicznego dzieciom i młodzieży a także ich rodzicom podczas konsultacji. Ważnym elementem mojej pracy jest także psychoedukacja, profilaktyka i promocja zdrowia. Trudności z jakimi pracuje to m. in.: wybuchy gniewu, agresja, niechęć do szkoły, doświadczanie przemocy rówieśniczej, nieśmiałość, obniżona pewność siebie, lęk i stres, niepowodzenia w relacjach. Zwracam także uwagę na mocne strony i zalety drugiego człowieka, które często pozwalają znaleźć drogę do poradzenia sobie z napotykanymi na drodze rozwoju wyzwaniami.

Izabela Majchrzak

Pani Iza jest dostępna osobiście w biurze Domku:

Poniedziałek, wtorek, czwartek w godzinach 8:00-11:00

oraz telefonicznie/mailowo w środy i piątki między godziną 17:00 a 20:00.

Odpowie na Państwa pytania i wątpliwości dotyczące spraw administracyjnych, organizacyjnych, przekieruje do odpowiedniego specjalisty czy przekaże dokumentację.

Kontakt: 664-600-261